sjuk

Tvingade mig själv till skolan idag trotts att jag är sjuk. Har blivit smittad av min sambo och min hals känns typ som att svälja taggtråd. Morfin tack? Sålde en bunte Ghostbusters serietidningar från 80-talet för 170 spänn i en sån där seriemagasin butik vid Lilla torg.

Nu sitter jag här med två trötta små hundar, och mår lite sådär halvdåligt. Torr i halsen, rinnig i näsan och tung i hela kroppen, mest huvudet. Funderar på att krypa ner i sängen en stund och sova tills IDOL.

Några bra förkylningstips? Fick höra i skolan att jag kunde gurgla varmt vatten med salt i, så skulle förkylningen försvinna på två dagar. Hmmm låter för bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: Chibbe

I will take care of dig

2007-09-25 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback