Lathet

Helg, äntligen. Vaknade upp igår och kände bara mmmmm FRIDAAAY! 
Dock borde jag läsa ut typ 4 feta böcker som påminner mer om biblar än skolböcker. Känner mig så otroligt omotiverad och lat. Om det bara hade varit denna kursen jag behövde fokusera på så hade det känts lättare, men jag har två omtentor att klara av och en uppsats från tidigare terminer. Om jag inte gör dom inom tre månader så kommer jag inte komma in på nästa termins kurs och då kan jag inte ta min examen ju...*suck* Det är väldigt mycket press att hantera som gör att man spärras mentalt.

Måste duscha, diska och plugga.... men det enda jag vill göra är gå ut och ha kul med mina vovvsingar, dom är så härliga =) Finns inget bättre i livet än Martini och Kicker, mina små änglar! Här kommer en bild från i sommras, när vi satt på en uteservering i Falkenberg. Så skönt att ha små hundar som kan följa med nästan överallt.


Kommentarer
Postat av: Linda

svar: ja, den är underbar! älskar dom stora browniebitarna!
guud vilka söta hundar!

Postat av: m

åhh sötas hundar

2007-09-22 @ 21:15:01
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Daniela

En av dem bästa sakerna med just chihuahuor är ju att dem är lätta att ta med :) Söt bild!!

2007-09-23 @ 14:36:15
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback