FBI hello?

Nu ska jag skriva nåt som säkert gör att säpo ringer på dörren imorgon. Men jag drar till med en vild gissning att det kommer hända en massa hemskt imorgon runt om i världen! Jag tror att helvetet kommer braka loss imorgon, den 11 september. Inte för att jag är terrorist men jag tror att det kommer bli en hel del självmordsbombare mm. Men vi får se, jag hoppas jag har så fel!!

Det känns som att det står still helt på lägenhetsfronten just nu. Det händer verkligen inget på björnsbyatre även om man får gröna byten ibland. MKB kan man ju ge upp snart efter tre fruktlösa år. Det vi hoppas på mest nu utöver att ringa runt till privata hyresvärdar, är ett nybygge ute i Annestad som vi blivit rekommenderade hos. Det är ju längre ut än Limhamn men samtidigt är det ett väldigt fint område. Det blir klart för inflyttning i november, alltså HELT nybyggda hus med diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. Ja har man tur så får man på första våningen med trädgård. Miiihhhh ge mig!
  


Måste läsa hundra sidor till imorgon *snark* hejdå

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hoppas turen vänder för er med lägenhetssökandet/hittandet. Sånna nybyggda lägenheter är ju helt grymt bra, håller tummarna för er så ni får en på 1:a våningen med trädgård då.
Hoppas du har fel ang imon också. Inge kul om det blir så.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback