Epilering

Idag var jag i Landskrona och epilerade mig! Fick  varningar förut att det skulle göra så ont att det inte ens var värt det. Men det tyckte jag absolut inte. Dom sticker ju in en tunn nål i hårsäcken och sen dödar dom hårsäcken med el. Det blir typ lite varmt i två sekunder, men that's it. Ungefär som när man rör en varm glödlampa, och sen tar bort fingret, det gör ju inte ont det bara bränns lite. Jag låg hur mysigt som helst med täcke och kudde och en handduk över ögonen =) Somnade nästan haha

När jag kom hem så rusade jag ut i solen med vovvarna, gick bort till fotbollsplanen och tränade Kicker inför utställningarna i Helsingborg i helgen!  Han är duktig på att visa upp sig och låter mig göra vad jag vill med honom, men han är inte så bra på kontaktövningar. Martini blev mighty avis, och han blev nästan attackerad av en katt för han trodde det var en chihuahua kompis  *frräääääässss* sa kompisen! :P

Ikväll känner jag att det blir lite dilemma. Klockan 20 är det både IDOL, Top Model, Jamie Oliver och klockan 21 är det Heroes!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback