dilemma

Varför måste allt va så dyrt? Eller varför får man så lite pengar som student? hehe
-Jag måste köpa höstjacka
Jag måste klippa mig
-Jag måste köpa två dyra böcker
-Jag måste köpa nytt kontantkort

Jag VILL köpa simmkort, ribbstickade strumpbyxor, stickad kofta, stuprörsjeans, gummistövlar...
Men då får man fråga sig vad som är mest akut, eftersom vi ska flytta om 5 veckor och då kommer jag vilja köpa lite snygga gardiner, köksbord, fondtapet osv. men då kan jag inte spendera för mycket för då har jag inte råd att köpa julklappar i december.
Pengar är alltid ett dilemma känns det som.

Har hemtenta imorgon, fy vad jag inte har lust! Vet inte ens hur jag ska orka ta mig till lektionen och sitta utan att störa klassen med mina snor och nysattacker, hosta och feber-yra. Nä det går ju inte...f*n..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback