Bio

Igår blidde det en lång dag =) Först chihuahua träff på morgonen, tog lite ståbilder på Kicker men där blev ingen superbra. Ska ut med brorsan och försöka igen dag. Jag stör mig enormt på att jag inte har en perfekt stå-bild på Kicker, han kan ju stå så fint, varför fastnar det inte på bild?
image375

Sen var jag hos pappa och brorsan hela eftermiddagen och rensade ut gamla leksaker från vinden. Behöll en massa gamla bebiskläder som var urgulliga. *känner bebis-behovet växa fram*

På kvällen åkte jag och Kim till stan och käkade på favvo-restaurangen Bangkok *mmmm* sen såg vi No Reservations på bio, eller på svenska Kärlek på Menyn haha Den var iaf jättebra och romantisk så den rekommenderar jag alla tjejer att se ;)
image376

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback