åååh seriöst?

OK nu är jag riktigt frustrerad!
Idag är dag två av sju på min såkallade om-hemtenta. Problemet är ju då att det inte finns någon hemtenta!
Min kompis var där kl 12 igår och då låg den inte där. Min sambo var där kl 13 igår och då var det låst. När han brutit sig in med våld så låg inte tentan där. Jag åkte dit kl 21 på kvällen men då var dörren låst och jag kom inte ens in med kort och kod!!
Jag mailade kurssekreteraren som har hand om alla tentor och tider och resultat, men fortfarande har jag inte fått något svar!! Min kompis har kollat nu idag men fortfarande ligger där ingen tenta åt oss!!!

Jag har verkligen ingen lust att göra omtenta i vinter! Jag ska dessutom göra en till omtenta som är samtidigt som min vanliga hemtenta (till den kursen jag går nu) och jag kan ju inte ha tre tentor samma dag!!
Jag vill göra den nu och få den avklarad!! Att det ska vara så svårt för högskolan att hålla vad dom lovar?Jag söker efter möjliga anledningar...är kurssekreteraren sjuk, eller har dom ändrat någon regel?
Om tentan en dag dyker upp, måste vi då göra den på så mycket kortare tid än vad vi har rätt till??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback