Triss drömmar

Klockan är 9.30 en lördag morgon och jag är uppe, påklädd och har rastat hundarna. Vad kan det betyda? Jo bara en sak, Madde ska plugga satan i gatan hela dagen!
Frukost i sängen, det känns lite konstigt men extrema situationer kräver extrema åtgärder. Har man minimalt med tid så får man utnyttja tiden till max.
Jag drömre något väldigt realistiskt imorse i nån halv-dvala. När jag steg upp så letade jag efter det, som om jag inte avslutat drömmer ordentligt. Jag minns dock inte riktigt vad det var. När jag gick ut med hundarna så blev jag förvånad tre gånger. Först att ungarna tillåmed orkar spela fotboll kl 9 en lördag morgon. Det andra var att någon hade bajsat på en väldigt stor/hög sten, måste nästan varit en människa *ewww* Det tredje var när det kom några polacker i högklackat och försökte locka till sig mina hundar...vad ÄR det med polacker och chihuahuaor?

Just nu känns det som att jag bara vill gå till ICA, köpa en trisslott och bli förvånad när jag vinner 25 tusen i månaden i 25 år! Ja en sån lott skulle inte sitta fel, vem vill inte vinna nåt sånt!? Då skulle jag ta några fördjupande skrivkurser och sen flytta ut i ett hus på landet och bli författare. Tagit mig tid att göra allt det som jag drömt om.

18 dagar kvar till vår flytt. Men jag har fullt upp varenda dag så det lär flyta på snabbt.
Måste fälla en tår för min favorit Patrizia som åkte ut ur IDOL igår =(

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja verkligen! Patrizia skulle inte åka ut :(

Postat av: MaDeLiÑo

HAHA, men kul är det. att vara full, odräglig och dra några moves utan att bekymra sig för stunden! kram

2007-10-13 @ 13:30:37
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: MaDeLiÑo

svar igen; jag blir glad, jag får många läsare och då känns det inte som om man skriver förgäves.:)

2007-10-13 @ 13:33:29
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Mattias

Tråkigt att patrizia åkte ut :/

2007-10-13 @ 14:41:02
URL: http://meltZo.blogg.se
Postat av: Jennie

söta hundar du har däruppe i headern :)

2007-10-13 @ 15:45:30
URL: http://www.unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback