SuperMadde

Jag har ingen aning vart kraften kom ifrån, men den måste varit mental! För jag satt uppe och SKREV tills klockan var 8.30 på morgonen. Då var jag klar och "nöjd" (hade tillräcklig längd på uppsatsen). Om det blev bra vet jag knappt, jag minns typ ingenting just nu haha Jag varken åt eller drack efter midnatt så jag undrar hur jag ens lyckades hålla mig vaken? Men jag tror den blev bra. Jag kände lite press att få högt betyg eftersom dom andra i min klass är nybörjare så vill jag ju visa att jag är bättre än dom eftersom jag gått två år på högskolan redan *fniss*
Min stackars sambo fick stå ut med lampan tänd i sovrummet hela natten! Jag satt i sängen för vi sålde vårt köksbord+stolar igår hehe Nu ska jag kolla på Hotel Rwanda (igen), käka frukost och sen ska jag tll skolan och göra grupparbete.

Kommentarer
Postat av: Kimsan

dununnununu batmaan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback