skit

Ok jag tror jag hoppar från balkongen snart (nääää). Jag får damp på min uppsats, visst är det intressant men också väldigt brett ämne. Jag har ingen ork kvar, jag har pluggat för många dagar i rad utan en break. Den ska in 15.00 imorgon och jag är nära på att ge upp. Jag orkar snart inte bry mig!
Bajs uppsats!!! Visst jag har läst och kommit fram till allt jag ska, men jag måste sätta det på papper, har bara skrivit en sida än så länge. Åhh pallar inteee meeeeer...

Så nu när jag har fått det sagt så ska jag sitta uppe halva natten för att skriva klart den :P

Kommentarer
Postat av: tanja

Nä hoppa inte från balkongen :O Det blir så kladdigt då :P Du verkar ha ett lika ¨glamuröst¨ liv som jag ju hehe, tycker om din blogg :) ha det fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback