Rekord besökare

Att jag idag slått mitt blogg-rekord med 51 unika besökare hittils, bådar kanske inte gott för min uppsats!? Men det är ju kul att det är så intressant att läsa om mitt stress-dampiga oglamourösa liv.
Jag sitter nu i sängen med datorn och böckerna igen, för typ 13e timmen i rad...*suuuck*
Men jag har kommit igång och börjat skriva. Jag känner ju mig säker på att jag skriver bra och korrekt så på den biten är det lungt. Jag ska bara hitta refferenser nu från min kurslitteratur (tvång). Som tur är så får uppsatsen vara max 5 sidor så det ska jag väl klara även om jag bara har 1 ½ dag kvar. Inhalera en red bull till så ska jag nog få lite mer gjort ;)

Plockade fram höstjackan ikväll. Bara 4 grader var det minsann *brrrr* Skönt var det med en ordentlig jacka. Jag har förnekat kylan enda tills idag, har gått runt i myströja och låtsats att det är sommar.
Får man frestas med en sköön sommarbild: Martini solade på stranden i sommras!

image400
Martini är en schöön snubbe

Kommentarer
Postat av: Sanna

roligt med rekord =)

Postat av: Fettot

sööööööööte!!
jag kör med exakt samma grej som din pojkvän :) med läkare, program, gruppmöte, gym... ja hela köret :)

2007-10-13 @ 23:58:05
URL: http://fettagen.blogg.se
Postat av: Veronica

ÅÅ vad härligt att ni flyttar =D
Vi flyttade ju som sagt i Maj, och jag har aldrigt trivts bättre. Kan lämna hundarna utan att känna ångest. Och dom trivs också!
Flyttar ni långt ifrån den förra lägenheten?

Jätte fin bild på Martini, min favvi!

2007-10-14 @ 10:54:28
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: Barbie

Haha det var det sötaste jag sett på länge. :D

2007-10-14 @ 12:21:33
URL: http://postorderfru.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback