Hotel Rwanda

HAH...notera klockslaget, ja så tidigt är man ju bara uppe när det är dags för utställning! Men tyvärr är det ingen utställning idag, och anledningen att jag sitter här nyduschad sju på morgonen har till stor del att göra med en viss hund som spydde 1 decimeter från mitt huvud. Fy fän jag är traumatiserad för livet, hur ska jag någonsin få ur lukten ur min näsa?
Snart bär det av till skolan för powerpoint presentation med filmgruppen *gääääsp* Let's alla sitta i ett mörkt rum i 6 timmar och prata dålig engelska, då ökar ju mina chanser att hålla mig vaken, jag som "sovit" hela 3 timmar inatt.

image412
*Minkanijonaaa minashalowaaa jolonaaowaanmmainianaa shilawalimaaa wokalamonaaa*
Dedicated till alla er som diggar låten i slutscenen. (Wyclef Jean - a million voices)

Kommentarer
Postat av: snömannen

*michalalmowaa ilalamikaaaa jonanamilla lluluuu rwanda rwanda* soundtrack of our lives!

Postat av: christian

skkkkkkööööööön film det där och låten ännu bättre.
Fastnar i ens huvud.

2007-10-25 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback