frisör besök

Hmmm...var som sagt hos frisören idag. Gick till samma som sist eftersom jag blev så nöjd då. Nu blev det dock inte alls som jag tänkt mig! Istället för en snygg lugg så blev det en mesig liten snedbena som ser ut exakt som innan jag klippte mig. Sa till honom att ta ordentligt på längden också men jag tycker inte det hände nåt där heller.
Dessutom kändes det som att han mer var ute efter att pressa mig på pengar än att göra vad jag ville. Han ville slinga och färga och blablabla, hallå tror du jag bajsar pengar eller?
Ja och sen i slutet brukar dom ju ALLTID föna det, eftersom dom typ dränker en med sin lilla vattenflaska! Ja då säger han att det kostar 100 kr för föning!
Ta din fön och stoppa upp den på valfritt ställe.
Gick därifrån missnöjd och blöt i håret. Hmmm ......någon som har tips på en bra frisör i Malmö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback