Final day

Det är sista dagen på hemtentan nu! Såklart sitter man alltid med en fråga kvar såhär i "sista minuten". Det hör lixom till att man ska stressa i slutet hehe

Dom närmsta 4 veckorna kommer bli ett rent helvete om jag ska vara ärlig!
Jag ska skriva en akademisk artikel som jag faktiskt inte har bestämt ämne på. Den ska lämnas in om två veckor.
Dessutom ska jag göra ett grupparbete och redovisning om lenin, och en om filmen Hotel rwanda dom närmaste två veckorna. Kan iförsig vara rätt kul men det är mest ivägen med tanke på att jag ska göra två hemtentor om tre veckor som jag måste plugga till! Jag ska inte ens nämna hur många tjocka böcker jag måste läsa till dom.

Utöver allt detta, plus vanliga lektioner, så måste jag packa ner allt jag äger och flytta + flyttstäda!
Ja det ska bli jäkligt intressant att se hur jag ska lyckas hinna med allting!

Sovdags!

Kommentarer
Postat av: kööm

gudd lööck! kanske lika bra att signera din själ till djävulen redan nu? jamenar så har du det gjort. Nä men tänk på hur mkt rewards du får sen, hela din tillvaro kommer ha förändrats och du kommer finna en helt ny ro att fortsätta. Så bit ihopa och knuffa dej igenom dessa veckorna så blire göör mkt bättre sen, i er nya lya!:D Adiöös my friend, nu ska jag lära mig allt om geneva conv. mööhöhö funni funni!

2007-10-03 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback