Canon EOS 350D

Fundelererar på att köpa en bra systemkamera då jag är mycket intresserad av fotografering, men inte har så mycket att hänga i julgranen med min lilla digitalkamera som är 2 ½ år gammal. Har dreglat ett tag på en Canon EOS 40D men känner att jag inte vill punga ut 11 000 för en kamera. Däremot finns 350D för runt 5000 kr.
*smask smask* jag är sååå sugen att slå till och köpa en, men det är ju inte lite pengar...Och ett bra objektiv kostar ännu mer =(



Nu måste jag diska ett berg av disk innan den kryper bort av sig själv! Först ska jag upp och ner 9 våningar med hundarna, jävla bajs hiss.

Kommentarer
Postat av: Merlin

Jag kommer från kenneln Rainbow Garden i Skåne medan min svarta brorsa Morgan bara är chihuahua till typ 90% och inte kommer från en klassisk kennel. Voff!

Postat av: Veronica

Jag vill också ha en systemkamera! Älskar att fota. Men dom där pengarna alltså.. Dom kostar så sjukt mycket!

2007-10-19 @ 11:07:44
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback