Buss äckel

Jag är så trött på att åka malmös stadsbussar! Fy vad det är äckligt! Det är helt omöjligt att åka bussen 15 minuter UTAN att råka ut för nåt. Folk är sååå konstiga!
Till exempel, idag satte det sig en luffare framför mig, och jag satt och klöktes i ett moln av urin och svett och bajs och sprit. fy fan, jag ska kemtvätta mina kläder, hela lukten har lixom satt sig i allt känns det som.
När jag sen åkte hem så sitter det nån lite fjortis bakom mig och smaskar/tuggar/suger heeeeela vägen hem till rosengård. Jag har aldrig hört en människa låta så mycket. Jag satt och funderade på om jag skulle gå av bussen, eller stoppa in armen i käften på henne och rycka ut tuggummit. Det kröp i hela kroppen på mig, så jobbigt ljud hon framkallade.
Visst, det är miljövänligt att åka naturbussar, men det är bud på att ta bilen istället om folk ska va så nasty.

image402

Kommentarer
Postat av: kimsan

I know! jag tycker hela malmö präglas av ett enda hormon-stimm! alla ungar mellan 10 och 19 är helt bångstyriga
och beter sig som 14is kungar och känner sig läckrast i världen, hatar dom små grodynglen. tyvärr e de ju en del av utvecklingen, men kan man inte ta alla hormon-ungar och låta dom växa upp på en öde ö tills hormonerna lugnat sig och dom kan skolas in i samhället..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback