7 saker om mig

Blev utmanad av Kimsonite att blotta 7 fakta om mig själv.

1. Jag tvättar händerna sjukt ofta, alldeles för ofta. Dom måste vara kliniskt rena innan jag rör mitt eget ansikte.
2. Mina höga ambitioner hämmas extremt av min lathet.
3. Min första celebrity-crush var McGyver. Vad ska jag säga, han var ganska het.
4. Jag är en hopplös romantiker, jag tror fortfarande att det ska komma en prins på en vit häst när som helst.
5. När jag var liten så blev jag av med min familj i Eiffeltornet i Paris.
6. Om du trycker på ett speciellt ställe på min rygg, så får du automatiskt en armbåge i ditt huvud. Sorry.
7. Jag har fler par skor än det finns dagar i månaden.

Jag utmanar Veronica att berätta 7 sanningar om sig själv =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaha, haha. De va du :D Jag gör den på en gång :)

Postat av: Madeleine

känner igen mig på nummer 1 där! förövrigt har vi massor gemensamt.. :O inte bara namnet kram!

2007-10-29 @ 21:01:55
URL: http://enkronan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback