list

Vilken svordom använder du mest?
fan

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
ställer inte den om jag inte måste till skolan, och isåfall 08.00

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Cola ;)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja typ varje dag

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nä men jag borde kanske, har jättesvårt för att somna

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
backstreet boys tror jag haha lyssnar aldrig på CD, man har ju iPod :P

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
chokladmjölk, har svårt för att dricka vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ja

Använder du huvtröjor?
ja typ NU

Kan du vissla?
ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
ja på skolan i 8an för vi hade inga lärare

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Death hangover killrider haha typ

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
jadå ganska ofta

Vilket riktnummer befinner du dig i?
040

Tittade du på tecknat när du var liten?
klaaart

Är du blyg inför det motsatta könet?
ja jag kan va blyg ibland oavsett kön

Vilken film kan du alla replikerna till?
Signs, bring it on, mr & mrs smith, grease

När flög du senast?
förra hösten till stockholm på BSB konsert =)

Läser du för skojs skull?
ja så fort jag får tag på en bra bok kan jag inte släppa den!!! Men tyvärr finns det mest tid för kurslitteratur nu.. =(

Pratar du några andra språk?
engelska flytande

Har du gråtit offentligt?
Jepp, det hade du åxå gjort
 
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planerar men ibland funkar det inte alltid som önskat ;)

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja fast jag är rätt envis, gillar inte när folk tjatar på mig

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
tattooooooos

Kan du kasta macka?
njaa...

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej faktiskt inte

Vad har du med dig in på bion?
LÄSK och ibland godis

Vem är din favoritlärare?
oj jag har haft många bra som man inte uppskattat just då ;)

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja det är nästan KRAV för mig ;)

Gillar du att flyga flygplan?
mja, lite långtråkigt och dåligt med benplats, äcklig mat och nasty lukt. Också blir jag åksjuk.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
generös, social, omtänksam och rolig

När sov du senast på golvet?
Hmmm antagligen hos min sambos föräldrar för två år sen

Vilken är din favoritdrink?
red bull vodka och piggelin drink =))

Gillar du din boendesituation?
Inte jätte ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
fungera normalt: 10 timmar

Äter du frukost dagligen?
nä kanske årligen

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
näe långtråkiga fyllda med måsten och skjuter upp saker

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nää

Vilken är din favoritfrukt?
banan

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä inte jätte ;)

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
jaa

Tror du på liv på andra planeter?
ja men inte så utvecklat som här

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
en ond granne

Tror du att Gud är man eller kvinna?
tror inte jättemycket på gud och isåfall är han nog en man annars hade jorden sett bättre ut ;)

Gillar du senap?
japp

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

meen åååhhh

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jaa...kanske

Sover du på sida, mage eller rygg?
kan nästan bara somna på sidan, vaknar ibland på rygg pga hundarnas knuffar ;)

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Capricciosa (en svensk film) är skriven efter mitt liv  90%

Har du någonsin köpt något från eBay?


Skulle du säga att du är trendig?
mja inte på alla plan, har inte råd

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
vet inte....ljuga och slingra mig ur?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
har aldrig sett star wars

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jaaa..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
pojken som kallades Det

Vad är du allergisk mot?
katter, vissa långhåriga hundar, gräs (hö), björkträd, starka blommor osv.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja det skulle jag fått om jag åt kött


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag snodde dina frågor.. Hoppas det är lugnt :) ! hihi

2007-03-07 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback