hemtenta

Orken ligger på noll även om motivationen finns där. Skulle nästan tittat lite på Beyond Borders bara för att få en PUSH! hehe *ingen dum idée*
Har en hemtenta som ska in på torsdag, med väldigt STORA frågor *suck*

Måste söka till nästa termin snart och har flera valmöjligheter eftersom vi nu får välja rätt fritt år 3. Måste även bestämma mig vad jag vill/kan ta examen i, svårt beslut faktiskt. Jag är bra på Communication in English men jag tror IMER ger mer jobbmöjligheter, men det kan jag ju inte veta säkert.
Jag tror jag ska ta en paus från både communication och imer 1 termin, och välja antingen Human Rights, International Relations eller Peace and Conflict Studies.
Hjärnan överhettas...näänä det GÅR inte att bestämma! Allt är för intressant! Dom kommer få kasta ut mig ur högskolan för jag vill gå alla kurser. Fint studielån man har sen...

Var på Malmö internationella hundutställning i söndags. Jag är nöjd eftersom Kicker fick en 1a, och gjorde enorma framsteg i ringen. Han hatade atmosfären och domarbordet förut men nu gick det jättefint ju! Martini tyckte mindre om det denna gången eftersom det är typ ett år sedan vi ställde honom sist. Han fick en 2a bara för att han inte visade upp sig, annars gillade domaren verkligen honom och det var ju jättekul!!
Vi får träna på och prova igen i Hässleholm i maj =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till med hemtentan..fram med motivationen nu raring och kämpa på =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback