älskar listor

VANOR & OVANOR
Nämn en vana du har, något du gör varje dag: Hänge på chiforum.se ;)
Vad har du för ovanor: dricker läsk, sover för länge, är ganska slarvig och gnällig ;)
Nämn en vana du skulle vilja att du hade: träna och shoppa kanske ;)
Vad för ovanor stör du dig på hos andra: hmmm...kanske rökning och folk som avbryter när man pratar.
Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag? kunde inte gå UT utan smink mellan 14-17 års ålder!

SNABBMAT
Vad äter du för sorts snabbmat? falafel eller thai & kina mat
Vad för snabbmat skulle du aldrig äta? kebab och annat kött..
Vad skulle du vilja att snabbmatsutbudet utökas med? Mer vegetariskt!
Bästa snabbmatstället? McDonalds, älskar deras nya McBean!
Sämsta snabbmatstället? Burger King, dom har äcklig Veggie Burger

SÖMN
Vad har du på dig när du sover? Skulle du allt vilja veta va? :P
Hur sover du helst?  På sidan
Hur många kuddar har du i sängen? 2 huvudkuddar
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ja ofast
Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? jadå

ANTINGEN ELLER...
Kostymnisse eller badboy? Badboy i kostym *miiihhh*
Rakt eller lockigt hår? kvittar
Rosor eller tulpaner? kvittar
Chokladglass eller vaniljglass? kvittar
Hund eller katt? HUND

FILM
Senaste film du såg? Save the last dance 2
Bästa film du sett? går inte att välja... kanske Day after tomorrow
Sämsta film du sett? Gigalo
Nämn en film du kan se 100 gånger om: Love actually =)
Vilken typ av film föredrar du? Romantisk komedi!


2006/2007
Bästa minnet från 2006? När jag vann 100 000 kr och JP Barda ringde mig!
Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006? Var på MTV hehe
Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007? få CERT i utställnings ringen med Kicker ;)
Vad förväntar du dig av år 2007? En flytt och en massa plugg...
Vad har du för sommarplaner? inget..

VINTER
Vad är det bästa med vintern? snön
Vad är det sämsta med vintern? mörkret
Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester? sol såklart
Sysslar du med någon vintersport? varför skulle jag göra det?
Vad är ditt favorit vinterplagg? stora mysiga stövlar


KROPPEN
Vad tycker du om din kropp? Den hade potential men nu har jag förtört den.
Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det? gå ner i vikt genom att träna?
Vad är du mest nöjd med på din kropp? vet inte, mitt ansikte kanske
Vad är du mest missnöjd med på din kropp? Min längd kan ställa till med en del problem, och jag hade velat ha två storlekar mindre i skor!
Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför? Angelina Jolie, så jag kan pussa på brad pitt haha

MUSIK
Lyssnar du ofta på musik? ja ganska mycket
Vilken/vad är din favorit inom musik? RnB och pop
Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad? Har spelat trumor, lite bas och sjunger som en kratta!
Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? Hmm jean pierre barda, timbuktu, ison och fille, Bosson.
Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då? kanske Fergie

INREDNING
Hur skulle du beskriva din inredningsstil? modernt romantisk
Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer? typ inget, har inte råd.
Ditt bästa inredningstips? vita och svarta möbler, och sen fokus på en färg tex röda detaljer eller blå..
Vilken är den värsta inredningstabben du gjort? Valde gula tapeter!
Vad vill du helst ha till ditt hem just nu? diskmaskin, tvättmaskin !.

DJUR
Har du några husdjur? ja två chihuahuaor!
Vad har du haft för husdjur? fiskar, fåglar, hamster och hundar
Vad hette ditt första husdjur? Rulle (may he rest in peace)
Vad har du alltid velat ha för djur? En apa och en tiger haha och när jag var yngre försökte jag övertala mamma att vi kunde slå hål i taket så vi kunde ha en elefant, han kunde ju dricka ur badkaret på andra våningen!!! *smaaart*
Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara? som Jessica sa så skulle hon vilja vara en av mina hundar för dom får så mycket kärlek ;)

BARNDOM
Hur såg du ut när du var liten? blond, lång, jättesmal och kort hår!
Vad var din favorit lek/leksak? Tuuusentals gosedjur!! (har kvar ALLA på vinden ;))
Vem var din/dina bästa kompis/kompisar? Jessica sen i 4an
Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten: jag skulle alltid ta just den leksaken som min lillebror hade haha
Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes? 3420 gram och 51 cm lång

FIKADAGS
Hur ofta går du på café? Kanske nån gång om halvåret
Vad köper du oftast när du fikar? Cola och nån god paj, eller varm choklad och en god bagel
Favoritcaféet? PAUS
Vad föredrar du; kaffe, te eller varm choklad? varm choklad
Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika? Max 100 kr

DATORER & INTERNET
Vilken sajt besökte du senast?
http://www.rodetsgard.se
Vilken sajt besöker du oftast? www.chiforum.se
Vad har du för dator? En ITOWER pc
Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V? hela det här frågeformuläret *suck*

RESOR
När reste du senast? reste utomlands? Italien..2 år sen eller Danmark förra sommaren men det räknas väl inte :P
Vilka länder har du besökt? Danmark, Norge, Tyskland, Frankrike, Österrike, Italien, Spanien, Nederländerna, England, USA, Canada, Tunisien, Thailand, Laos, Filippinerna, Kina, Hong Kong, Vietnam, Burma, Tjeckien, Schweiz, Turkiet, Förena arab emiraten, Grekland.......öh kommer inte på fler!
Drömresemålet? Brasilien, Skottland, Australien och Sydafrika
Roligaste reseminnet? språkresan i england med jessica! Träffade många roliga människor och upplevde så mycket nytt och kul och underbart! Och Filipinerna när vi bodde på en privat ö med eget hus av bambu i en hel månad!
Tråkigaste reseminnet? När jag blev avkastad från en kamel i turkiet haha och skrämd av en katt (farligt land turkiet ;))

BÖCKER
Gillar du att läsa böcker? JA
Hur många böcker läser du per år? I snitt skulle jag säga 50 böcker
Vad för sorts böcker läser du helst? historiska romaner
Favoritförfattare? njaa...jag själv? ;)
Bästa boken du läst? vet inte kanske Ökenblomman

FOTOGRAFERING
Hur mycket fotograferar du? Några gånger i veckan, på sommrarna och våren mer!
Vad för sorts motiv fotograferar du helst? Mina hundar
Vad har du för kamera? HP
Brukar du framkalla dina digitalbilder? nej inte än men jag tänker göra det.
Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut? vet inte..

SKÖNHET
Brukar du sminka dig? ja ibland om jag orkar
Hur ofta går du till frisören? tyvärr sällan, max 2 gånger om året.
Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad? Inte så mycket, ibland blir det dyrt och ibland ingenting.
Vad köper du för produkter? Deodorant, parfymer, hudkräm och ansiktsvård, make up remover osv.
Ditt bästa skönhetstips? en bra mascara och läppbalsam typ vaselin helst

TV
Vilka TV-serier följer du? Vänner, simpsons, sex and the city, lost, CSI, ugly betty...house!
Brukar du titta på nyheterna? ja ibland
Vad skulle du aldrig titta på? pimp my ride
Hur ofta/mycket tittar du på tv? max 3 timmar om dagen
Hur många TV-apparater har du? 1 själv men den är kvar hos pappa. Vi har två här hemma nu som är min sambos.

INTERNETSHOPPING
Hur ofta shoppar du online? Max 1 gång i månaden.
Vad köper du? assecoarer, böcker och hundgrejer!
Vilka är dina favorit internetbutiker? asos.com eller tradera.com
Bästa köpet? mitt rosa bandet armband
Sämsta köpet? en jacka som hade skickats tillbaka samma dag som den kom på posten, sen blev jag betalningsskyldig ändå och jackorna var slut när jag ringde!

MOBILTELEFONER
Hur många mobiler har du haft? oj cirka... 10 kanske
Vad har du för mobil för tillfället? En nokia l'amour vet inte vad den heter..
Vilken operatör ringer du med? Comviq
Drömmobilen?vad har den för utseende och funktioner? bryr mig inte
Vad har du för ringsignal? nån dålig...

BLOGGNING
Hur länge har du bloggat? Sen i sommras..
Hur började du? minns inte...jo jag tror Kim skaffade en först!
Vilka bloggar är dina favoriter? Roomservice
Hur mycket tid lägger du ner på din blogg? inte så mycket..det går i perioder!
Vad gör att du fastnar för en blogg? någon som lägger ut mycket bilder, och skriver tydligt och roligt! Och inte är alltför hemlighetsfull för det blir bara drygt att läsa om man inte fattar 50% av hemlisarna!
5 saker du googlat på nyligen? Bush against amnesty, princess Diana, lägenhetsbyte, Backstage, bakgrunder (till bloggen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback