semlor

Jag vill börja simma men jag hittar ingen bra simhall i närheten. Om man inte vill åka till Oxie, Limhamn eller Arlöv..och såklart out of the question: Rosengård! Så är där bara ett ställe kvar, vad jag kan hitta: Aqvakul i stan. *hmmm*  med tanke på allt skit som hänt där och typ våldtäkter i bubbelpoolen och övergrepp och olyckor så känns det inte jääättekul att gå dit? Fast samtidigt ligger det brevid min sambos jobb så det hade varit perfekt för mig att bara åka med honom.

Ska väl försöka bli någerlunda klar med min hemtenta ikväll, sen ska den renskrivas och lämnas in imorgon. Jag bad min sambo köpa hem semlor/fastlagsbullar eftersom jag blev superfrestad av en bild på forumet!!
Vi får se om han hittar några =)
Intressant info om varför man firar fettisdagen, I had no idea:
http://www.nordiskamuseet.se/makeframeset.asp?sUrl=http%3A//www.nordiskamuseet.se/publication.asp%3Fpublicationid%3D1437&Cat=&catName=&publicationid=1437

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback