Wejki wejki??!

För en gångs skull har jag gått upp tidigt (9)! Men vad ska jag göra nudå?? Fy vad tråkigt, lixom det kommer ju dröja ytterligare minst 5 timmar innan min sambo kommer hem från jobb. Och ingen Kimsan i telefon heller, vad ska man göra. Känns som att jag lika bra kunde sovit till 15.

Smarta jag åkte ju på semester utan att tacka ja till min kurs på högskolan och kom hem när det var för sent. Idag tog jag tag i det och mailade antagningen. Jag har för mig att jag gjort så dom andra gångerna jag glömt tacka ja hahaha Och jag tror att det räknas som någon slags "efteranmälan" om man mailar in personnummer, anmälningskod och sånt. Dom ser väl typ att jag var antagen med första prioritering och att jag redan gått 2 år på min utbildning, så varför skulle jag inte bli antagen. Har också skickat efter blanketter så att jag kan ansöka om CSN bidrag, känns som att jag är fett med sent ute, men om jag räknat rätt så borde allt vara klart till första veckan på terminen ändå =)

Kommentarer
Postat av: svenskk

Tack för svaret på min blogg! :)

Postat av: Daniela

Hoppas att det löser sig med kursen då, vore ju fruktanvät tråkigt om dom nu skulle neka. Men som du säger, det gör dom säkert inte om du är antagen med första prioritering.
Ha en bra kväll! :)

2007-08-14 @ 21:06:35
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback