Visning

Nu känner jag mig lite glad =))
Efter månader av letande efter en annan lägenhet, i centrum, eller helt enkelt någon annanstans än HÄR. Så har det äntligen kanske gett napp!
Vi har fått ett grönt triangelbyte på björnsbytare, och dom ska komma på visning ikväll. Nu hoppas vi bara att vi får komma på visning hos den tredje parten, om hon fortfarande är intresserad.
Det gäller en 2a på 66 kvm med högt i tak, nymålade väggar och stora fönster. Ganska stor balkong med utgång från köket in mot gården. Halvkaklat fräscht badrum med badkar. Sovrum in mot grön gård och vardagsrummet mot gatan. På andra våningen, men det finns hiss.
Den ligger.....hmmm man kan säga mellan triangeln och chokladfabriken! Det innebär att jag skulle bo 200 meter från friskis och svettis, ja det skulle man inte tacka nej till!! Och 1 km från skolan, ja det går snabbt att gå!

Men jag ska inte hoppas för mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback