piss

Det blev ingen jäkla visning!!! !Jävla skit dag, jag som var så förväntansfull!! Istället blev jag utputtad ur huset och totalt dissad, som en luffare. Som jag sa förut så ska man aldrig hoppas på nåt, för man blir bara besviken!! Jag blev så kränkt och förnedrar, det var längesen jag var såhär arg och ledsen!!
Att folk kan bete sig så, jag blir så frustrerad, vad har jag gjort för att förtjäna det här? Jag vill bara flytta, är det så mycket begärt? Men en sån som jag får tydligen inte visstas i fisförnäma Limhamn. Akta er för mig, jag kanske rånar er. Jag ser kanske farlig ut?

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nä men fy. Hoppas att ni får se den senare då! För det får ni väl?? Vad hände då, låter ju hemskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback