Nalle boy

Fick bilder igår på Martinis son Nalle, som nu är 8 månader gammal! Han är huuur söt som helst och har verkligen mognat fint! 
Han ska kastreras om några veckor, eftersom han inte ska ställas ut eller avlas på så rekommenderade vetrinären att det görs innan könsmognaden.
Han har oturligt nog skadat sitt ena bakben i ett misslyckat hopp-försök och haltar nu, och risken finns att han fått patella på det knät, men ja det är väl sånt som händer =(

image271image272
Fantasio's Scarface 8 månader

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ååh va kul, såg precis att Kicker's (vad blir det nu) mormor eller farmor är spikes mamma, Tropical Heat Abigail. :D
TYVÄRR, ett stort tyvärr kan jag inte ställa ut. När jag fick spike för 3år sedan var jag helt inne på att ställa ut, men när han var 6månader var han fortfarande kryptokid. Och när jag fick Mandos ville jag givetvis fortfarande ställa men han är ganska stor, över 3kg så det blidde inget med det heller :/ Jaja, hund nummer 3 SKA jag ställa om det så blir min död. Hehe. Inte för att jag har en 3:e hund planerad...än...men när jag har pengar och den rätta valpen då ska jag ha han :)

Postat av: KAROLINE

SÖT!

2007-08-14 @ 08:04:41
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: Lejla

åh vilken plutt. kan bli min vovves kompis haha :D

2007-08-14 @ 20:55:25
URL: http://lejlaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilken sötnos!

2007-08-15 @ 09:39:31
URL: http://amandabacktorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback