Lucky?

Första inlägget på min nya HP pavillion bärbara dator! Har spenderat hela kvällen med installationer och petande med inställningar. Men nu funkar allt =) Jag är så NÖJD, den är ursnygg! nu måste jag bara köpa en reuter till trådlöst internet så att vi kan använda både den stationära och laptopen samtidigt. Jobbigt att ha en fet sladd genom hela lägenheten också.

Om 12 timmar börjar jag officiellt höst terminen... *suck* Är varken förberedd eller spänd, jag tycker vi kunde börjat på måndag istället. På kvällen ska vi på visning på lägenheten i Limhamn, och om vi blir störtkära i den så vill vi säkert ha den!!
Dock har vi fått ett triangelbyte på björnsbytare som är väldigt väldigt intressant för alla parter. Hon ska komma på visning här på måndag. Den lägenheten ligger i Hästhagen precis intill davidshall och det är ju inte fy skamm. I samma hus som min sambos jobb dessutom! Lägenheten var fräsch och lite större än den i Limhamn, fast då 300 kr dyrare men skit i det! Vi vet ju inte hur den i Limhamn ser ut heller än, så det är svårt att jämföra.
Slottstaden eller Limhamn? That is the question.
Tänk för nåra dagar sen hade vi knappt nåt hopp kvar och nu måste vi välja mellan två jättebra billiga tvåor!! This must be my lucky day =)

Kommentarer
Postat av: kööm

gaaah I know, mysigt till max! ska lägga in fler bilder sen. har fan gråtit för att ja e tillbax i skiitsverige! sara hade me sig tusen klänningar som vi utnyttjade mhöhhöhö *flina*
wanna go back! hoppar snart av IMER å flyttar till Malta med mille. de sjuka e att ja faktiskt tänkt tanken för ja står inte ut här. ring sen å berätta hur din underbara skoldag varit. ciao biatch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback