lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Jag fick mitt antagningsbrev från högskolan
Vad gjorde du kl 08 imorse? 
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Var ute på kvällspromenad med hundarna.
Det sista du sa högt?
Martini kom
Det senaste någon sa till dig:
Ska du sova eller?
Vad har du druckit idag?
Ramlösa skogshallon
Vad var det senaste du åt?
A-fil med cornflakes
Vad var det senaste du köpte?
Jag storhandlade på city gross, så jag tänker inte säga allt
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Dimmigt och kvavt
Godaste glassmaken
chocolate fudge eller cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Sover du tungt? 
Ja
Drömmer du mardrömmar?
ja ibland
Trivs du med ditt jobb?
jag jobbar inte.
Favoritklädsel?
Jeans och skön tröja
Favoritlåt just nu?
mjaa....timbaland the way I are
Vad ser du om du tittar till höger?
digitalkamera, vattenflaska, lampa
Vad gör dig glad just nu?
mina hundar
Vad ska du göra härnäst?
Lägga mig i sängen och sova
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
seg, hungrig och frustrerad
Favoritgodis?
Marabou
Kläder just nu?
pikétröja och träningsbyxor
Sommarplaner?
öh sommaren är över dude! Jag börjar skolan nästa vecka.
Hur många kuddar sover du med?
två + två hundar
Spelar du ngt instrument?
Nja trummor förut
Morgon eller nattmänniska?
NATT
Vad är viktigast för dig?
kärlek och hopp
Är du kittlig?
jaa
Snarkar du?
nej
Stjärntecken?
skorpion
Äckligaste insekten?
hmm malar
Stökigt el välstädat?
Vem vill inte ha det välstädat?
Längtar du mest efter just nu?
Choklad och läsk, och ett slut på min tenta-vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback