Frustration

Ååååååååh......ngagkllflobbaghghjdahgfupoiahfafjlfsbdgudajvbmbab...................
Ville bara uttrycka lite frustration över människor.

Jag uppskattar verkligen havet av fjortisar som man måste klättra över innan man får gå ut från sitt eget hus. Och sen vill jag visa tacksamhet mot dom som har fixat glassplittret på gångbanan. Jag vill också tacka shäffern under oss för en enormt vacker symfoni ikväll. Jag får inte glömma tonåringarna som skriker i parken, och deras föräldrar som låter dom vara ute såhär sent. Sist men inte minst vill jag tacka alla 5 familjer i vårt hus som köpt blandrashundar till sina barn. Det är så kul att se när dom små nyfödda valparna släpas omkring livrädda av 10 ungar var, dygnet runt, utan vuxnas översikt.
TACK SÅ MYCKET, VERKLIGEN, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback