Första skoldagen

Idag hade jag min introduction och första lektion i Peace and Conflict studies. Massa dyra feta böcker att köpa. Vår klass var ganska stor, och jag kände mig lite utanför eftersom dom flesta började sitt program i PACS men för mig är det bara en extra kurs innan jag ska min kandidatexamen. Dom flesta var osäkra rookies. Vi var tvugna att skapa studygroups att plugga med eftersom vi har ganska få lektioner men tunga böcker, då att vi kan hjälpa varandra. Så jag fick ihop 6 tjejer och 1 kille, kan va väldigt praktiskt att ha tre australienskor i min grupp!

Om 2 timmar ska jag och min sambo kolla på en lägenhet i Limhamn, om vi älskar den så flyttar vi dit i november eller december!! Ska se om jag kan ta några bilder när jag är där. Om vi har tur så är det en riktigt drömlägenhet, jag har tyvärr ingen koll på vilken standard den här hyresvärden på sina fastigheter.

SKÖNT MED HELG

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fint namn du har ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback