England

Sommaren 2001 spenderade jag och min bästa vän en månad i England. Den bästa sommaren någonsin!!
Det var jättefint väder hela tiden, och vi shoppade nästan varje dag. Vi träffade mycket nya vänner och hade så offantligt kul!
Jag fattar inte ens hur vi hann med så mycket som vi gjorde! Det var mycket som man glömde fota, vi hade så många roliga äventyr. Discon, tivoli, piren och spelarkaden, parker, Hastings, museum, laser dome, sjuka lekar med folk från hela världen, Little Hampton och Body Shop fabriken, stränder och utöver allt sånt så var vi i skolan 3 timmar om dagen!

Här kommer blandade bilder från 1+2 Brighton, 3+4. London,
5+6.Arundel Castle 7.Canterburry church 8.Pavillion Park


 
  
 
  

Bäst: Nya vänner, äventyr, vädret, shoppingen!
Sämst: Maten...fast jag gick ner massa i vikt så man ska inte klaga! haha

Kommentarer
Postat av: Kimsan

vaaaakna mupp. solen skiner! har redan vatt på ribban med lill plutten å du ligger å sööver. wakey!

Postat av: kimsan

hahaha ja med. men jag fixar inte dikter! kräks. men lixom, vi känner inte ens igen romantik när den pussar oss på munnen. tänkte inte på de som romantik förän du sa de, att de va romantiskt lixom. skumt e de!

2007-08-13 @ 18:37:17
URL: http://millionvoices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback