Diet

Tydligen gick det inte alls att efteranmäla via mail, som jag gjorde förra terminen. Konstigt! Men jag hoppas kunna lösa det imorgon genom att ringa till MAH antagning. Enligt kurssekreteraren ska det gå att ordna över telefon.

Ikväll har jag varit på ICA MAXI och fyllt en korg med massa god frukt och grönsaker. Jag måste verkligen försöka vara lite hälsosammare. Jag kan inte leva på läsk och kakor! Min sambo ska börja träna imorgon så jag ska follow his lead =)
Jag ska försöka äta frukost, lunch och middag. Mer frukt och grönt, mindre sött och snabbmat. Lägga mig i tid och gå upp tidigare. Motionera mer och dricka vatten istället för läsk =)
Håll tummarna för att jag inte veknar och faller tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Ååh du låter som mina tankar jag brukar ha "nu ska jag träna, äta regelbundet och sluta dricka så jävla mycket läsk" Och visst, um, har sprungit en gång på en vecka och that's it. Hoppas du har bättre självdisiplin än mig bara :P Frukt och grönk käkar jag dock ofta, älskar det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback