About me

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Ja om vinsten eller upplevelsen lockade tillräckligt. Tex. Top model, big brother, The amazing race.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren för då har jag lov =) Men våren är rätt mysig också.
Brukar du sjunga i duschen?
Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp
Vad är viktigast för dig?
Kärlek, hälsa och drömmar
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Antingen köpa ett hus eller resa massor och spara.
Vad är det bästa med julafton?
Gemenskapen, spänningen och stämningen.
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja det går lixom inte att undvika.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Kontaktlinser
Vilken färg är snyggast?
svart, grå, vit, lila, blått
Tycker du matte är svårt?
JA
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar, eller en personlig tränare och kock XD
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
12
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
min stackars sambo
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej.. folk får väl skylla sig själva.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Minns inte
Bor du utomlands?
Nej
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
öh pågående massor med år
Har du piercing?
bara i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta?
nej aldrig
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Jag?
Läser du ofta böcker?
Ja alltid
Vad föredrar du för sorts filmer?
Komedi, romantiska, drama, rysare
Vad slösar du mest pengar på?
Mat och hundarna
Vill du gifta dig?
Ja nån gång i framtiden.
Vill du ha barn?
Ja, kanske.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
nej.. oftast står den öppen
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
just NU? Jamie oliver's australien, Made (MTV)
Favorit land?
Måste nog säga Thailand eller USA
Vilka ställen har du bott på?
Arlöv, Köping, Malmö
Vilka husdjur har du haft innan?
Fiskar, fåglar, hamster. Nu har jag två hundar.
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Köpa dyra böcker och busskort
Solar du ofta?
Nej aldrig, bryr mig inte.
Är du bra på att laga mat?
Jadå
Vad dricker du för alkohol?
Cider, goda drinkar.
Vilken kändis är hetast?
ömm Angelina Jolie, Johnny Depp, Joaquin Phoenix
Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola
Vilken är din favoritglass?
Ben & jerrys
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ja men jag pallar inte
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
KVÄLL/natt
Biter du på naglarna?
Ja..tyvärr
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
blogg, björnsbytare, mail, chiforum
Framtidsdrömmar?
Ett flexibelt jobb med bra betalt där jag känner att jag gör nytta i världen. Helst med möjlighet att bo utomlands. Jag vill se mer av världen och ha så kul som möjligt medans jag är ung =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback