1 vecka

Jag har nu klarat mig en hel VECKA utan läsk, godis och kakor mm. Jag känner mig ganska nöjd =)
Jag sitter här och kämpar med mina två tentor, och dricker Ramlösa som luktar Piggelin. Jag är väldigt irriterad på att en tentafråga är baserad på en artikel som inte existerar i vårt kursmaterial, och vi har inte nån aning om vart vi ska hitta artikeln. Mailade läraren nyss och hoppas på ett snabbt svar!
Är lite orolig för min antagning. Jag glömde ju acceptera min plats till höst terminen, och fick efteranmäla via nätet. Hoppas få klartecken denna veckan från båda högskolan och CSN.

Desperationen efter att flytta växer varje timme. Vi har jämnt bra lägenheter på gång, men alltid sk*ter det sig i sista sekunden. Drömmen är att bo på Gamla Väster, Davidshall eller Ribban. En tvåa med fransk balkong, öppen planlösning och världens drömkök. Men självklart kan vi ju glömma det, och våra krav är egentligen bara en hyra under 6 tusen och någerlunda centralt... Men det kommer väl, vi får ha is i magen *kokar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback