Dålig shopping

Känner att jag har en sjukt tråkig hundblogg? XD Får väl skriva om något annat idag.
Åkte till stan idag och kollade på hundväskor på Bolagret, bra pris men dålig kvalitet. Skulle köpa nya Converse på Åhléns men det fanns såklart inte i min storlek inne! Stack till skolan men just den dörren jag skulle in i var låst och jag kom 5 minuter för sent. Åkte till djuraffären och skulle köpa tandskrapa, men dom var slut. Slutade med att jag kom hem med en ögonrengörings flaska. Det var ju inte riktigt original-tanken med min lilla shopping runda! *fniss*
image630

Kommentarer
Postat av: solveig

HA hA hAAAA det var det roligaste jag läst på länge =) vilken jäkla shoppingrunda! öronrengöring också.. du måste vara sjukt missnöjd med den rundan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback