utskälld på danska

Danskarna är inget trevligt folkslag! Ja det baserar jag på en fältstudie här i annestad, det räcker för 99% av befolkningen är tydligen danskar här *gömmer mig bakom svenska flaggan och mumlar du gamla du fria*!

Nyss var jag ute med hundarna och skulle tömma min brevlåda. Då står där en kamphundsras och bajsar brevid vårt hus, så jag behövde lixom gå förbi henne. Ingen av hundarna reagerade och allt verkade lungt och normalt.
Då börjar hon skrika på mig öeeöeööeöeöö ååhgöömöeööeöe!  Ja vem vet vad hon sa, jag tittade lite snett på henne och undrade typ om hon behövde en bajspåse eller nåt.
Då skriker hon ännu högre och viftar att jag ska försvinna härifrån typ. Ojoj vad dom tar sig friheter tänkte jag, ska hon sätta upp trafikljus på gångbanan och stängsel utanför min dörr? Ja öÖÖööeööeöe ååöeöeö åeö ööreöe tyckte hon. Jag sa lite harmlöst -vad sa du?  Fat mistake kan jag meddela, gud vad dansken blev upprörd!
Hon skrek så jag trodde hon skulle spricka och arg som ett bi var hon, heter det bi i danmark? Nä vi döper om det till ÖÖ, det låter mest logiskt.

Jag tog det säkra före det osäkra och gick en omväg för att nå min brevlåda, tittade lite misstänksamt på den viftande dansken och kände mig lagom utskälld.
Vi får va på vår vakt, innan danskarna tar över helt, för dom har sannerligen ett temperament som Hitler! Undrar om det hör till deras rasstandard, isåfall är jag emot danskavel.

Kommentarer
Postat av: Sara

ookey.. normalt..!

Postat av: Veronica

Hahahhaa.. Sorry, kanske inte va kul, men du skrev det jävligt roligt :D Hahaha

2008-02-13 @ 14:36:40
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-13 @ 19:46:22
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback