Utställningar

Fick som sagt välja nya fondtapeter idag som fanns att beställa hem från sverige. Hittade verkligen inget jag gillade och allt var så fult och blekt. Riktigt mesiga svenne-tapeter!!!
Till slut blev det en svart medaljongmönster och en ljusrosa mönster grej, och det var verkligen det extremaste jag kunde hitta i hela butiken. Är inte 100% glad över det men bättre än inget. Det känns säkert bättre när dom är uppsatta.

Har planerat 2008 utställnings år. Det blir cirka 18 utställningar, kanske mer kanske mindre. Risken finns att jag missar två när jag ska till Thailand i sommar.
Det ska bli sååå KUL!! Eftersom jag kommer ha sällskap av Diana med Tigris på dom flesta så ska det bli ännu roligare!



Tigris

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Japp det stämmer. Befinner
mig en halvtimme norr om Boston :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback