Nyinflyttade

Hejhej! Har minsann lyckats koppla upp mig på någons trådlösa internet med laptopen. Men bara lite då och då verkar det vilja funka, så det finns ingen garanti för mitt inernettande hehe
Efter en jobbig flytt, som med 9 bärare, världens största lastbil, och 10 pers som städade åt oss, ändå tog typ 7 timmar! Sen skulle vi äta, lämna lastbilen, skjutsa hem alla och skruva upp sängar och flytta runt möbler.
Måste jag säga att vi var mighty trötta igårkväll? Fy fan vad vi sov gott.

Vi trivs redan här, det är såå härligt att kunna gå ut med hundarna på en millisekund. Vi har sett jättemycket småhundar så lekkompisar är här inte ont om iaf!
Lägenheten känns större än vad jag mindes den, trotts att det just nu är ett hav av kartonger.
Nu måste jag börja packa upp lite!!
ha det bra hajjjj


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!
Undrar om några kläder/koppel är till salu?
mvh Therese

2007-11-02 @ 16:19:32
Postat av: Anonym

Bilder? :)

2007-11-02 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback