Dog nästan

Får damp på det här keffa trådlösa internet som jag 'lånar'. Loggas ut hela tiden och är såå långsamt. Men ey bättre än inget.

Imorse höll vi på att dö allihopa. Jag och hundarna var på vår uteplats när en amstaff kom springandes lös och skulle hoppa in och äta upp oss. Som tur var fick jag stopp på den innan den hann hoppa.

Hundarna har inte börjat fatta att dom får kissa på vår uteplats. Jag har satt upp kompostgaller så att jag kan släppa ut dom där lösa. Men istället sitter dom där och väntar på att jag ska hämta kopplena så att vi kan gå.
Martinis puppyeyes-tårar-skaka-tycka-synd-om-mig look gör ju inte saken bättre. Det slutar ju med att vi går ut en runda ändå haha

image420
puppy eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback