Valpisar

Jag börjar undra vad 82 personer finner så intressant i min blogg? Trajvligt trajvligt!! Welcome welcome strangers. Skulle ju inte gissa att alla 82 personer vill ge sig till känna? Nä trodde inte det. Tjenis penis alla anonyma filurer.

Var hos Diana idag med Charlotte och luktade på 10 veckors valp *mmmm* ja sötast i världen tror jag hon är lillan XD  Nikki är ju dräktig och ser ut som att hon svalt 42 pingisbollar ;) Men min goseälskling är hon ändå!

                                                     
Tigris gladaste valpen i världen          Nikki med många valpisar i magen tror vi!

Kommentarer
Postat av: Sara

jtättesöta bilder

Postat av: Tina

ja men är det inte så med bloggar....folk läser dom????
Så sträck på dig, och sug i dig att du har en läsvärd blogg....och söta vovvar...och bilder på ditt nya hem med fondväggar ser i alla fall jag fram emot.

2007-12-12 @ 15:04:57
Postat av: Veronica

Sötnosar!

2007-12-12 @ 15:30:55
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: Anna

Jassa? Jag bir galen! jag trodde RC var jattebra!

Ni har jag iof bara en liten 2.5kg pase kvar o har bestallt 7 kg Nutro choice av olika smaker etc sa far vi se. For hos vetten vill dom bara pracka pa mej loppmedel etc.

Tack for radet!

Kram

2007-12-13 @ 14:54:17
URL: http://www.princessconzuela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback