Tatueringar?

Har ni några tatueringar? Skulle ni vilja? Tycker ni det är snyggt på tjejer?
Jag vill verkligen tatuera mig, har velat det sedan jag var liten! =) Velar mellan några olika motiv, kanske blir det alla?
Ska man slå till stort eller börja med en liten? Jag har en stor idee men den kommer täcka hela ryggen så det krävs nog lite fundering och pengar ;)
Jag skulle kunna tänka mig stjärntecknet för skorpion eftersom det ser ut som ett M och det är ju ren tur att jag har rätt namn för det då ;)


Något jag vill göra är iaf mina vovvars tassavtryck, en liten Martini-tass och en liten Kicker-tass! Jag vill ha det på ett ställe där jag kan fylla på OM jag skulle skaffa fler hundar senare i livet. Kanske på smalbenet så att tassarna vandrar uppåt?
Här har en tjej gjort liknande med sin chihuahuas tass i mitten, och sina två katters tassar brevid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback