Lydnads chihuahua?

Eftersom jag och Kicker åker på utställningar så mycket, så känner jag att Martini och jag behöver en egen aktivitet. Han förtjänar ju också egentid med matte, och roliga aktiviteter. Så till våren ska jag och Martini gå på kurs =) Tyvärr är den tilltänkta kursen redan fullbokad i Malmö men det finns även utanför Malmö. Jag tycker Martini är så alert och lyhörd när man ger honom chansen, så jag vill prova på lydnad med honom! Jag vet att det mest är schäfrar och bordercollie, men en chihuahua måste ju också kunna lyda, eller hur ;)
Så om det finns plats till oss så ska vi gå på nybörjarkurs till våren =)

image497 image498
En schäfer i lydnads SM                                          Martini på agilitybanan


Kommentarer
Postat av: Empa

Åh så söt, lilla Martini där!

Postat av: Kims moder

Kanske en liten lydnadschampion du har i huset? Jag vet en pappis som blev godkänd sökhund och som letar folk efter jordbävningar. Fanns inte tillräckligt små skyddsskor till den lille så de klippte av diskhanskarnas fingrar som passade perfekt! Tala om att Mille och Kim är likisar till sett och vett. Har tänkt på det nu under julen!

2007-12-27 @ 17:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: Honey, I stole your jumper

kul =) o det är som sagt viktigt för alla hundar!

2007-12-27 @ 22:47:33
URL: http://yourjumper.blogg.se
Postat av: Fröken D

naw söta hundar:)

2007-12-28 @ 07:51:03
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback