julmys

Jaaa *pust* vilken härlig dag! Har varit hos Jessica i deras feta mansion-kollektiv och käkat pizza och bakat pepparkakor och lussebullar! Myst och busat med världens goaste Dobermann tik.
Lyckades knäcka bilnyckeln och fick stanna väldans länge till (som tur var kunde ju min sambo ta hand om hundarna ikväll). Men det blev en übermysig dag med julmusik och kissa-på-sig-skrattande med halva hennes släkt inklusive flickvänner och polare.
Jessicas å mitt försök att typ tjuvkoppla bilen med en tång var inte jättelyckat och mindre smidigt när jag råkade lägga mig på TUTAN och väckte halva stan. Vi låg typ kräkandes på marken i skratt och tyckte instämmande med resterande invånare att vi var dom sämsta biltjuvarna någonsin. Grejen var ju den att vi hade ställt bilen på endast 30-minuters parkering när vi beställde pizza och var rädda för böter! Så vi fick smidigt (knuffande, puttande, frustande, tryckande, krystande) rulla bort bilen till en parkering och lägga på mynt.  En timme senare hade dock min sambo kommit igång med sin rescue-operation och kom med reserv-nyckeln!
Nu har jag tryckt i mig så många lussebullar i form av dinosaurier och kameler att jag inte riktigt kan andas.
GONATT

Kommentarer
Postat av: Sara

duktigt madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback