Julklappar?

Vad önskar ni er i julklapp då? bara två veckor kvar till julafton! Kom nu inte å tjaffsa om fred på jorden för tomten jobbar inte på FN.
Jag vill ha nån bra bok om fotografering. Också vill jag ha nya Dermalogica produkter. Och öööh ja =D det blir alltid så att man funderar mer på vad man vill GE än vad man vill ha! Jag tror min sambo vill ha en HUND i julklapp, det känner jag på mig :P HAHA NOOOOT

Jag är väldans sugen på att skaffa tatuering! Men jag vill verklligen att det ska vara ett genomtänkt motiv som kommer passa mig nu, om tio år, tjugo år, trettio år osv. Jag vill inte skämmas åt motivet när jag får barn tex. Jag vill inte ha någonting stereotypiskt som stjärnor på axlarna, skorpion på ankeln eller döskalle på armen. Jag vill egentligen ha en profilbild av en chihuahua, men jag förstår att jag känner så NU när jag ränner på utställningar. Jag skulle också väldigt gärna ha tass-avtrycken från mina hundar på typ ryggen. Det är ju väldigt personligt och jag kommer alltid älska mina hundar oavsett. Det är ju ganska lätt att dölja små tatueringar på ryggen dessutom.
Hmmm ja...jag har velat ha tatueringar sen jag var liten, och när jag var 16 var jag inne i en studio och frågade om pris haha men nu känner jag att det är DAGS!

Kommentarer
Postat av: Sara

coolt. ja känner oxå för det men har samma problem som di.. Vad ska man välja

Postat av: Veronica

Tassavtryck från hundarna har jag bestämt sen länge att jag ska göra, det är väldigt personligt och ingen annan kommer någonsin ha sånna tassavtryck som du tatuerar. Sen måste jag bara tillägga en sak, tatueringfreak som jag är, att jag tycker inte man ska vara orolig för motiven man väljer. Man har ju sina epoker i livet och dom kommer jag iaf, alltid stå för. När jag är 40 kommer jag kanske inte gilla dom, men det var en epok i mitt liv som jag står för och är stolt över. Jag tatuerar minnen och saker som hänt i mitt liv. :)

2007-12-11 @ 10:30:10
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: Veronica

Ps.
Och såklart ska de vara personligt, det är ju lite vitsen med tatueringar tycker jag :) Det ligger ju oftast en historia bakom tatueringen man väljer, och det är så jävla grymt :D

2007-12-11 @ 10:31:44
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tror man borjar bli gammal nar man inte oskar sej nagot langre.....

Jag vill nog inte ha nagonting. Eller jo Botox o ett korkort.... Ingetdera ar ju troligt.....

2007-12-13 @ 14:56:22
URL: http://www.princessconzuela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback