IKEA

Idag åkte jag och Kim till IKEA så fort dom öppnade. Prinsesstårta till frukost och sen rejsade vi genom hela IKEA. Jag hade värsta inköpslistan men jag var så fast i allt jag sett på ILVA så det blev bara en lampa, och dörrar till mina Billy skåp.
Här är min nya golvlampa =)
lampa
När jag kom hem så möblerade jag om, det blev rätt fint =) Nu är där mer plats att eventuellt flytta på bokhyllan om jag ville köpa dom där hyllplanen på ILVA.
Runt 5 tiden stack jag till Jägersro, fick ta bussen för Chibbe har bilen hela dagen! Jag köpte ett par bruna jeans och en rutig skjorta och ett brunt skärp. Jag handlade matsäck inför utställningen imorgon.
Och sen letade jag upp en campingstol på rea på JULA.. 59 kronor mucho najs prajs. Perfekt på utställningar, jag skäms att komma med en solstol haha man sitter så lågt, dom är tunga att bära, och ingen drick-plats.. ;)
När jag kom hem var jag helt frusen och as-trött. Käkade varma mackor och kollade på idol.

Nu ska jag duscha Kicker, och mig själv, och packa grejerna inför imorgon. Sen blir det nog pang i säng! Ska upp typ.... halv 6?
Internationell Sofiero hund utställning i Helsingborg imorgon =) Kickers stora debut!!
Håll tummarna för Kicker kl 9.00 imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback