stil?

Jag har fastnat i inredningsträsket. Jag har börjar gilla den romantiska stilen, som jag förut hatade!! Jag har försökt inreda så modernt och minimalistiskt som möjligt. Men jag önskar jag hade tänkt efter lite mer innan jag flyttade hit. Det kostar ju en HEL DEL att inreda om en hel lägenhet, så det får väl bli först när man har heltidsjobb och flyttat till ett värdigt hem.

Jag tycker också om rustikt och klassiskt, även om det nog inte är helt min stil. Mörka träslag, läder med en handgjord känsla skapar stämning och ger ett levande hem. Avspänd elegans och influenser från hela världen. Jag skulle vilja ha marokanskt eller asiatiska influenser.

Den romantiska stilen är en inspirerande blandning av handplockat, vintage och nytt. Jag tycker det är så elegant och vackert. Tänk att ha ett helt hus såhär snyggt och rent!!
ilv

Jag antar att jag är en blanding av modern och romantisk. Just nu är mitt hem inrett åt det här hållet:
il

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback