lista

Jag är sån ond tjuv som snor listor från Kims blogg ;)

Namn: Madeleine
Antal kuddar i sängen: i vår säng finns...6 kuddar
Bästa platsen på jorden: coco beach på filipinerna..heaven on earth
Bästa surftips: asos.com
Drömmer om: hus med stor trädgård och ett soft jobb
Favorit-tvprogram: big brother, när det går
Favoritbok: Tortilla curtain
Favoritfik: räknas mormors bageri??
Favoritmusik: pop..
Favoritrestaurang: Bangkok..
Ogillar mest hos folk: lögnare och fegisar
På söndag ska jag: glo på TV och sitta på chiforum.se
Senast köpta skiva: backstreet boys *skäms på mig*
Senast sedda film: Crash
Skonummer: 41
Tror på spöken: ja...ibland
Tror på ufon: näe
Vill kunna: plugga
Vill åka till: Rom
Är bra på: engelska, laga mat, dricka läsk
Ålder: 21
Åt till frukost imorse: jag sitter här med min risifrutti
Ögonfärg: blå
Önskar mig i present: gymkort?
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: deppig
Favoritgodis: Marabou och chips+dippa
Är det nåt du absolut inte äter: djur
Fyfan för sådan midsommarmat: Sill
Kläder just nu: adidas och piké softa hemma
Musik just nu: pussycatdolls
Vad sa du senast: martiiiiiiiiiiini...........tyst...
Hur många kuddar sover du med: eh...3
Favoritväder: lagom varmt
Spelar du nåt instrument: näe, lite trummor och bas
Morgon- eller nattmänniska: night
Sparare eller slösare: jag slösar på ett sparsamt sätt ;)
Bio eller promenad: bio och sen en promenad ;)
Är du kittlig: jajo
Snarkar du? inte officiellt
Stjärntecken? scorpio
Rädd för insekter? ja dom som är större än 5 cm
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? näe, bara blogg
Har du nån flickvän/pojkvän? ja
Hur många syskon har du? 1 Kevin
Saltar du på maten? Ja..
Gillar du att sjunga? ibland
Röker du? nope
Snusar du?
Använder du knark? räknas coca cola? (det borde göra det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback