another list

Blond eller Brunett: Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon: Bruna
Vanilj eller Choklad: Choklad
Hund eller Katt: hund
Christina eller Britney: christina..
Lip-stick eller Lip-gloss: gloss
Rock eller Rap: rap
Rosa eller Lila: hmm rosa
Tv eller Dator: dator för man kan ju ladda ner ;)
CDs eller Radio: radio
Basket eller Fotboll: tja...får väl vara partisk och säga basket då...(sambon är basketcoach)
Äpple eller Apelsin: apple
Morgon eller Kväll: kvällsmänniska här
Kyckling eller Kalkon: kycklingar är sötare, men jag skulle inte äta nån av dom.
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: jag föredrar att inte bli blöt
Droger eller Likör: eh...?
Guld eller Silver: guld
Nike eller Adidas: adidas
VH1 eller MTV: VH1
Sanning eller Konsekvens: sanning
Harry Potter eller Lord of the Rings: tja jag gillar inte såna filmer alls....
Vinter eller Sommar: SOMMAR
Gå eller Springa: rulla fram?
Stranden eller Bergen: svårt, beror på klimatet..
Stan eller Landsbygd: just nu vill jag ha landbyggd tack!
Kärlek eller Lust: kärlek!
Stjärnor eller Månen: hmm en kall sten eller en brinnande sten.......OK stjärnor då
Sko eller Sandal: sko..
Bad eller Dusch: duschacho
Syster eller Broder: brother
New York eller California: har inte varit i Cali, så jag säger NY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback