vovvekalas

yodakalas
Igårkväll var jag på vovve-kalas hos Linda. Yoda och Sigge (kullbröder) har fyllt 1 år och det firades med tacos som riktiga mexikanare ;)
Vi hade jättetrevligt med presentöppning och idol =)

Idag har jag haft fullt upp. Golvet i hallen blev klart snabbare än planerat så idag har jag och hundarna flyttat hem igen efter 6 veckor hos pappa!!!
Golvläggaren ska kanske lägga golvet i entré hallen imorgonbitti, och riva upp resten av köksgolvet.
Så snart är nog allt klart....får vi hoppas!

Chibbe är i Borås med Malbas, och jag får äran att STÄDA upp efter 1 ½ månads gubbar och ungkarlar ;)
Jag har diskat och skrubbat rent köket. Jag har dammsugat och moppat med ajax så alla golven blänker. Jag tvättar alla hundfiltar och bäddar.
Jag förtjänar typ nobelpriset för jag är inte ens halvvägs i all städning som behövs här!

Sen ska jag duscha, hårinpackning och face scrub och bara total helkroppsbehandling!! Känner mig som ett skabbigt smörpaket.
Sen om jag orkar ska jag åka och handla lite, jag tror inte jag hinner det imorgon, och jag vill ha lite frukost/lunch hemma till imorgon. Ska ju på upprop i skolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback