tenta

99875-29
Flundran och Gäddan som är IMER byggnader där vi håller till =) 5 minters promenad från centralen.

Idag hade jag "omtenta" i reading and responding 2. Fast egentligen var det ingen omtenta utan en vanlig tenta, för jag gick ju inte på den första så då har jag ju inte misslyckats ;)
Kändes suuuperkonstigt att vara tillbaka i skolan, men tryggt och bekvämt. Ska faktiskt bli kul att börja skolan igen snart. Vi kommer ha himla massa olika ämnen och lärare, men jag hoppas att det inte blir för högt tempo.
Tentan gick nog bra, det kändes helt ok! Efteråt körde jag hem och hämtade hundarna i arlöv, och sen till en djuraffär där jag köpte nytt foder som jag letat efter ett tag.
Sen åkte jag å chibbe till arlöv och käkade lunch på thaiway. Åkte hem och kollade på madagascar haha skitrolig!!! Rösterna är typ chris rock, ben stiller och ross i Vänner! 
madagascar

Snart kan jag flytta hem igen till vår lägenhet! Äntligen har dom lagt parkettgolvet, så nu väntar jag på den lilla hallen så jag åtminstone kan ha hundarna i alla rum utom köket och entréhallen! Jag hoppades flytta hem på fredag men det ser inte så ljust ut..
Nu sitter jag här å njuter av att slippa läsa fler böcker haha Ska kolla på Tv sen ska jag sova tidigt....är helt slut, har sovit cirka 4 timmar i snitt dom senaste nätterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback