Sommarens hetaste solglasögon

99875-23 
Mina bruna Gucci solglasögon med guldspänne på sidorna cirka 2400 kr på NK details. Coola men alldeles för tunga eftersom det är metallbågar. Men min näsa kanske är för smal för att hålla upp dom, jag är lite känslig med tunga glasögon =) Jag har använt dom en gång i maj bara, jag säljer gärna dom billigare om någon är intresserad!

99875-22
Marc Jacobs 2000 kr på NK details. Brun ton, passade inte alls min ansiktform märkte jag när jag kom hem. Sålde dom till min killes kusin.

99875-21
Mina äskade Armani =) Av plast med loggan i silver på sidorna, superbekväma, lätta och praktiska! 1800 kr på Armani i Stockholm. Mina livräddare i sommar i det fina vädret vi haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback